luni, 13 octombrie 2014

Soia masala - pentru cei puternici :)

O zi grea, am ajuns acasa stors. Cum nu mai mananc carne m-am gandit sa fac pe foc niste soia dupa ce acum cateva zile am achizitionat masala praf. Am ajuns rupt acasa si totusi nu am putut sa lenevesc pur si simplu. Multumesc Domnului ca am continuat pentru ca a iesit ceva extraordinar ;)))))) Atatea arome intr-o lingura nu am mai avut demult !

Totul a fost la sentiment fara retete fara inspiratie. Un fel de furie gastronomica :)

Unt vegetal incalzit, am calit ceapa de apa cu ceva ardei iute. Cand au fost rubinii asa am adaugat masala 2-3 linguri , sos de soia si de stridii, dulceata de chilli, busuioc. Am mai mestecat sa se combine aromele si dupa 2 minute am stins cu vin alb gen 2 pahare. Dupa am pus cuburile de soia, am lasat sa se mai inchege totul. Tot gustand am mai dres cu ceva dulceata de chilli si sos de soia, susan alb si susan negru, apa. Spre final am mai adaugat ceva legume deja fierte si smantana slaba. 
Abia m-am putut opri din gustat.  Iute, dulce, lemnos, cremos, sarat, ciudat, ierbos si multe alte arome intr-o singura inghititura. 

Mancati sanatos, dar nu fiti plicticosi! Sunt atatea condimente pe pamantul asta !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu